تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

با سلام برای این ساعت آیکون سه بعدی اپل در 16 رنگ مختلف رو انتخاب کردم امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره

 



ادامه مطلب ...


نرم افزار Quick Search نرم افزاری کاربردی برای جستجوی سریع تر بین فایل های مورد نظرتان می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی و در کمترین زمان ممکن قادرید فایل مورد نظر خود را از میان انبوه فایل ها درون هارد دیسک خود پیدا نمایید. این نرم افزار علاوه بر حجم پایین، رایگان نیز می باشد. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.



ادامه مطلب ...


شاید تا کنون خواسته باشید یک فیلم آموزشی از نحوه کار یک برنامه یا انجام یک عملیت خاص در ویندوز  تهیه کنید و یا اینکه یک صحنه از بازی مورد علاقه خود را ضبط کنید و یا هم اینکه تصاویر دریافتی وبکم را در مسنجر ها ضبط کنید . مهانطور که می دانید انجام این کار بدون در اختیار داشتن یک نرم افزار قدرتمند امکان پذیر نمی باشد از این رو در اختیار داشتن یک ابزار قدرتمند برای انجام آنها امری است ضروی . ضبط فیلم، صدا و یا تصویر از هرچه که در مانیتور می بینید تخصص BSR Screen Recorder است . هر قسمتی از صفحه نمایش ، هر پنجره خاصی یا کل صفحه نمایش قابل تصویربرداری است . تنها کافیست تا بدانید که چه می خواهید و پس از آن بقیه ی کارها را به دستان قدرتمند این نرم افزار بسپارید . این برنامه که از ۳ بخش مختلف تشکیل شده است علاوه بر امکان ضبط کارهای شما ، قابلیت میکس فیلم های گرفته شده و ویرایش حرفه ای آنها در قالب های Movie Lab و Movie Studio در اختیارتان قرار می دهد .

دریافت نرم افزار ضبط صفحه نمایش در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Atomic Time Synchronizer نرم افزاری کم حجم و قدرتمند برای همزمان سازی و تنظیم دقیق ساعت سیستم شما با ساعت های جهانی است. این برنامه با وصل شدن به سرور اصلی ، ساعت سیستم شما را دقیق دقیق می کند. این برنامه برای کسانی که می خواهند ساعتی بصورت دقیق حتی دقیقی ثانیه داشته باشند بسیار مفید خواهد بود. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


برنامه ی تقویم خورشیدی یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کتار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است.

برخی از خصوصیات برنامه به شرح زیر است:
- قسمت پیام گذاری (ثبت پیام)
ارسال پیام های ثبت شده ی کاربر از طریق پیام کوتاه (SMS)
جستجوی در میان پیام های ثبت شده و مرتب سازی آن ها بر اساس تاریخ ، ساعت و … (فهرست پیام ها)
پیام های آماده (بسته پیام های از قبل نوشته شده ای مثل برنامه لیگ برتر فوتبال و رخدادهای نجومی که به همراه این نسخه از برنامه رخدادهای نجومی سال ۱۳۹۰ آمده است. این پیام هار را می توان زودتر از موعد نیز نشان داد، به همراه قابلیت ارسال پیام از طریقSMS)
قابلیت ثبت پیام به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، سالانه
امکان ثبت پیام برای همه ی سال ها (از سال ۹۹۹ تا ۹۳۶۹ هجری خورشیدی)
قابلیت به تعویق انداختن پیام
استفاده از نگه دارنده ی تاریخ (Date Picker) برای انتخاب تاریخ
- به روز رسانی تقویم ورقی با امکان جابجایی سریع بین روز ، هفته ، ماه ، سال و دهه ها (با استفاده از Hotkey های مرسوم مانند Arrow Keys , Home , End , Page Up ,Page Down) و همچنین نمایش شماره ی هفته در کنار روزهای هفته
- اضافه شدن دفتر تلفن به برنامه با قابلیت جستجو سریع و آسان به همراه امکان قرار دادن عکس برای شماره ها
- اضافه شدن تقویم هفتگی به برنامه
- تقویم سالانه همراه با نمودار تعطیلی های سال انتخابی (در صفحه اصلی کنار مرورگر رخداد قرار دارد)
- محاسبه روز کاری (در تب ابزار مفید طبقه بندی حسابگر ها قرار دارد)
- مشاهده مناسبت های و پیام های روز بعد سر ساعت معین (پنجره فردا)
- اضافه شدن قابلیت تطبیق تاریخ هجری قمری با تاریخ هجری خورشیدی توسط کاربر (به صورت دستی و یا فایل سالانه با انطباق کامل با تقویم رسمی کشور)
- نمایش پنجره ابیات با پوسته های متفاوت و جابجایی بین مناسبت ها با استفاده از جلوه های تصویری
- بهبودهایی در قسمت مبدل تاریخ ، تقویم ماهانه و انتخاب کتاب

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


IDM UltraCompare Professional نرم افزاری قدرتمند جهت مقایسه دو فایل و محتویات آن ها با یکدیگر طراحی شده است. به کمک این نرم افزار تنها کافیست شما دو فایل را به برنامه معرفی کنید و سپس به کمک ابزارهای این نرم افزار می توان عملیات مقایسه را انجام داد. به عنوان مثال با وارد نمودن دو فایل متنی به برنامه و انجام عمل مقایسه، نرم افزار تمامی کلمات و جملاتی که با یکدیگر تفاوت دارند را با رنگ های مختلف نمایش می دهد. این ویژگی برای پوشه ها نیز می تواند مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت مقایسه کردن پوشه ها شما می توانید به مقایسه ی دایرکتوری ها در شبکه بپردازید و همچنین فایل هایی با پسوندهای zip را به صورت هرچه بهتر و دقیق تر با یکدیگر مقایسه کنید که این عمل به کاربران کمک می کند تا تفاوت های بین آنها را مشاهده کنند. این نرم افزار محصولی از شرکت IDM Computer Solutions می باشد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


شما نیز حتمأ تاکنون با پیغام های خطای ویندوز یا همان ارورها مواجه شده اید. اما پیدا کردن علت ارورها گاهی برای کاربران دشوار و یا در مواردی غیرممکن است. درچنین شرایطی وجود ارورهای متعدد در هنگام کار با ویندوز به هیچ عنوان امری خوشایند نیست. اگر با چنین مشکلی مواجه هستید می توانید از نرم افزار Error Repair استفاده نمایید. این نرم افزار با پیگیری علت ارورهای مختلف و برطرف کردن مشکلات ویندوز آنها را برای همیشه حذف خواهد کرد تا با خیالی آسوده به کار با رایانه خود بپردازید و از یک تعویض ویندوز پر دردسر براحتی صرف نظر کنید. کار با نرم افزار بسیار آسان است و یک کلیک کافی است تا نرم افزار شروع به اسکن و شناسایی ارورها و سپس از میان بردن آنها نماید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


 
اگر از جمله کسانی هستید که تنها در مدت زمان کوتاهی از ظاهر ویندوز خود خسته می شوید ، حتمأ راه های فراوانی را برای ایجاد تحول در دسکتاپ امتحان کرده اید. اما نظرتان در مورد یک دسکتاپ سه بعدی چیست؟ به نظر ایده جالبی است اگر دسکتاپی 3 بعدی و به شکل یک اتاق داشته باشید که بتوانید در مکان های مختلف آن و با زاویه های مختلف اجزای دسکتاپ خود را نگه داری کنید. BumpTop Pro نرم افزاری است که دسکتاپ شما را به صورت سه بعدی تغییر شکل می دهد و آن را متفاوت تر از هر زمان دیگر نمایش می دهد. افکت های نرم افزار در جا به جایی اشیا و باز کردن آنها بسیار زیبا و جذاب است. همچنین می توانید با استفاده از باکس های نرم افزار ، فایل ها و میانبر های خود را دسته بندی کنید. در این نوع دسکتاپ اما نکته جالب در این است که هرچه تعداد بیشتری فایل و میانبر برروی دسکتاپ داشته باشید ، زیبایی دسکتاپ دوچندان خواهد شد.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلودستان دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب ...


 
رجیستری، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های سیستم‌عامل ویندوز است. این بخش، نقشی کلیدی در پیکربندی و کنترل سیستم‌عامل ویندوز ایفا کرده و همچون انباره‌ای است که تنظیمات کلیِ سیستم (اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) و تنظیمات خاصِ هر کاربر را در خود جای می‌دهد. نقش این بخش در ویندوز چنان است که تغییر در آن، تأثیرات بنیادینی بر عملکرد کل این سیستم‌عامل خواهد داشت. به خاطر همین اهمیت و حساسیت، رجیستری از دید و دسترسی کاربران عادی به دور نگاه داشته می‌شود. Registry Help Pro نام نرم افزاری است که امروز برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا رجیستری ویندوز خود را به بهترین شکل بهینه سازی و مرمت نمایید ، مشکلات آن را رفع و در نتیجه سرعت ویندوز خود را افزایش دهید. اما آنچه این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای مشابه ، متمایز کرده امکان گرفتن نسخه پشتیبان از رجیستری ، امکان تهیه تصویر از رجیستری و مقایسه آن با حاصل کار پس از بهینه سازی است. همچنین می توانید در صورت عدم رضایت از عملکرد نرم افزار ، رجیستری خود را به حالت قبلی باز گردانید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلودستان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 


ادامه مطلب ...


هنگامی که لپ تاپ ها با باطری داخلی خود مشغول به کار هستند یک آیکون کوچک در کنار ساعت ویندوز نمایش داده می شود که میزان تقریبی  انرژی باقیمانده را بر حسب درصد و زمان باقیمانده نمایش می دهد .نرم افزار کوچک و کم حجم BatteryBar یک ابزار رایگان و  ۴۰۰ کیلوبایتی است که با استفاده از آن می توانید به صورت بسیار دقیق تر از وضعیت انرژی باقیمانده باطری لپ تاپ خود اطلاع یافته و جزئیات بیشتری را از باطری خود بدست آورید .پس از نصب نرم افزار بر روی Taskbar کلیک راست نموده و در بخش Toolbars گزینهBatteryBar را انتخاب کنید .

BatteryBar Pro مدریت باطری لپ تاپ با BatteryBar Pro 3.4.3

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


با این نرم افزار میتوانید به راحتی و به سرعت تغییر تنظیمات ماوس خود بپردازید. این نرم افزار اجازه می دهد تا به راحتی بین  سرعت های ماوس مختلف انتخاب کنید. ایده آل برای کاربران لپ تاپ  است که میتواند حتی برای موس لمسی لپ تاپ نیز سرعت های مختلف را به اجرا گذارد.

Mouse Speed Switcher  تنظیم سرعت و امکانات موس با Mouse Speed Switcher 1.4.1

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Screenshot Studio ابزاریست جانبی برای گرفتن تصویر از صفحه نمایش با امکانات جدید و جالب که مطمئنا از Print Screen خود ویندوز بسیار مفیدتر است. این ابزار که از حجم بسیار پائینی هم بهره می برد به سادگی قابل استفاده بوده و می توان برای تهیه آموزش های مختلف از آن بهره برد، به راحتی با استفاده از این نرم افزار می توان تصاویری را از هرجای صفحه نمایش تهیه کرد بدون این که لازم باشد ویرایش خاصی صورت گیرد. این نرم افزار به صورت یک ابزار مخفی در دسکتاپ ذخیره می شود و کاربر می تواند به راحتی با انتخاب گزینه های دلخواه حتی عکس های ممتد با مدت زمان ۵ ثانیه هم از محیط دسکتاپ خود تهیه کند تا به راحتی آن ها را برای رسیدن به اهداف خود مورد استفاده قرار دهد. کیفیت تصاویری که با این ابزار گرفته می شوند قابلیت تنظیم دارند می توان با استفاده از ویرایشگر ساده ای که در نرم افزار جای گرفته علاوه بر ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه کارهای نسبتا حرفه ای را هم با همین ویرایشگر انجام داد.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


نرم افرار شناسایی صورت

نرم افزار ورود به ویندوز از طریق شناسایی صورت VeriFace-Face Recognition Login

با نرم افزار جالب VeriFace-Face Recognition Login می توانید به کمک شناسایی صورت وارد ویندوز خود شوید. با داشتن این برنامه امنیت ورود به کامپیوتر خود را چندین برابر کنید. شما جهت استفاده از این نرم افزار نیاز به یک وبکم دارید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/8/Aston%20v2.0.3_www.lxl.ir.jpg

احتمالا شما هم از دسته افرادی هستید که پس از مدتی استفاده از چیزی خسته شده و نیاز به تنوع را احساس می کنید و مطمئنا کامپیوتر و دسکتاپ شما نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بارها برای شما پیش آمده که از یکنواخت بودن دسکتاپ خود خسته شده اید و حتی تم های ارائه شده از سوی دوستان و دیگر افراد نیز نتوانسته نظر شما را جلب کرده و پس از مدتی این تم ها نیز برای شما به تم های خسته کننده ای تبدیل شده اند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان ال ایکس ال  به ارائه ی برنامه ای بسیار جذاب و جالب برای شما دوستان عزیز پرداخته که آن را در هیچ یک از سایت های دانلود فارسی زبان نمی توان یافت و با استفاده از آن می توانید تنوع و زیبایی را برای همیشه در دسکتاپ خود ایجاد کرده و از کار با کامپیوتر خود لذت ببرید. نرم افزار Aston که توسط شرکت Aston Shell ارائه شده است دسکتاپ و پوسته ی جدید و استانداردی بوده که انبوهی از امکانات را برای شما به ارمغان خواهد آورد و به شما اجازه خواهد داد تا تنها در عرض چند دقیقه ظاهر دسکتاپ خویش را متناسب با سلیقه و نیاز خود تغییر داده و دسکتاپ زیبا و بی نظیری را برای خود ایجاد نمایید. علاوه بر این Aston با ایجاد تولبار های بسیار زیاد در محیط دسکتاپ آن هم بدون زشت نمودن محیط دسکتاپ، دست یابی شما را به دیگر نرم افزار ها و برنامه های نصب شده بر روی ویندوز را سریع تر نموده و با این کار از هدر رفتن فضای با ارزش دسکتاپ شما جلوگیری کرده و به شما اجازه می دهد تا بتوانید از تصاویر متحرک نیز برای پس زمینه ی دسکتاپ و حتی آیکون های برنامه های خویش استفاده کرده و جذابیتی خاصی به آن ها ببخشید. همچنین ذکر این نکته ضروری است که این برنامه به خاطر داشتن اسکین های پرشمار و پشتیبانی بی نظیر سایت سازنده در ارائه ی تم ها و اسکین های بسیار زیبا، موفق به جذب طرفداران بسیاری شده و اکنون به یکی از محبوب ترین برنامه های زیباسازی دسکتاپ در دنیا تبدیل شده که ما نیز اکنون آن را در اختیار شما دوستان عزیز ال ایکس ال قرار داده و پیشنهاد می کنیم این زیباساز حرفه ای را تجربه کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aston v2.0.3:
- انعطاف پذیر بودن تنظیمات برنامه
- استفاده ی بسیار کم از CPU
- امکان ایجاد تم های۳ بعدی و متحرک
- امکان شخصی سازی آسان اجزا
- پشتیبانی از اجزای ۳ بعدی در اسکین ها
- پشتیبانی از افکت ها برای زیبا سازی آیکون ها
- پشتیبانی از ساعت های آنالوگ، پیش بینی وضعیت آب و هوا، مدیریت نیرو و… به طور ثابت و متحرک
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا
- پشتیبانی از سیستم های دارای چند مانیتور
- دارای لیبل های رنگی برای آیکون های دسکتاپ
- دارای تم ها و اسکین های متحرک
- دارای والپر های زنده
- دارای ویژگی های امنیتی قدرتمند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


امروزه کاربران به دنبال دسکتاپ های زیبا و جدیدتری هستند که جذابیت به معنای کلمه را داشته باشد.
با استفاده از برنامه Real Desktop می توانید صفحه دسکتاپ و در واقع میز کار خود را در ویندوز به یک میز کار واقعی و سه بعدی تبدیل کنید. توسط این برنامه می توانید میانبرها و فایل های دسکتاپ خود را با نظم خاصی روی میز کار بچینید و از شلوغی و به هم ریختگی آن کم کنید. همچنین می توانید همه را در یک جا و روی هم بچینید. آیکون ها حالت انعکاسی در روی میز کار دارند. این برنامه از سرعت سیستم در چنین حالتی نمی کاهد. این نرم افزار دسکتاپ ویندوز را به یک دسکتاپ سه بعدی و واقعی تبدیل می کند. شما می توانید با آیکن های برنامه های مختلف دقیقاً مثل اشیای روی میز کارتان برخورد کنید و آنها را در جای مناسب قرار دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Desktop 1.49 Standard:
- قابلیت تغییر سایز آیکن ها
- چرخاندن آیکن ها و برگرداندن به حالت طبیعی
- توانایی از بین رفتن و ظاهر شدن خودکار نام فایل
- قابلیت نشان دادن یا مخفی کردن نام فایل ها
- کشیدن آیکن و رها ساختن آن (Drag & Drop)
- انواع مختلف نور و جهت تابش آن
- توانایی کار در تنظیم نور پس زمینه و حالت های نوری مانند روز، عصر، شب
- امکان استفاده از چندین قالب زیبا و خوش فرم
- استفاده ی خیلی کم از منابع کامپیوتر
- انواع طرح جالب برای سطل آشغال
- دارای صدای ۳ بعدی
- انواع پشت زمینه
- و …



ادامه مطلب ...


VistaMizer ،توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود ویندوز XP ، MCE یا Server 2003 خود را به شبیه ویندوز ویستا کنید. بعد از تبدیل ویندوز خود به ویستا بالغ بر ۳۸۰ فایل با آیکون جدید، تصاویر جدید، و همچنین انیمیشن های جدید برای اعمال مختلف خواهید دید و این کار باعث می شود با ظاهری کاملا جدید روبه رو شوید که جذابیت فوق العاده ای را برایتان بهمراه خواهد داشت.
این نرم افزار فایل های اصلی ویندوزتان را تغییر نمی دهد و بعد از پشتیبان گیری از آنها فقط فایل های جدید را جایگزین آن ها می کند ، این ویژگی یکی از دلایل برتری این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه است.
یکی از مزیت های این نرم افزار سازگاری با زبان های مختلف است ، یعنی می توانید هر زبانی که دوست دارید برای ویندوزتان انتخاب کنید و این نرم افزار با آن زبان سازگار خواهد بود. نصب کننده این نرم افزار کاملا سفارشی است و شما می توانید هنگام نصب این نرم افزار هر قابلیتی که دوست ندارید را براحتی غیرفعال کنید. برای مثال می توانید تعیین کنید که بخش خاصی از ویندوزتان بدون تغییر باقی بماند و ظاهرش تغییر نکند.
اگر فایلهایی که با ویندوز سازگار نیستند یا در دسترس سیستم نیستند انتخاب کنید (که در حالت عادی باعث قفل شدن ویندوزتان یا آسیب دیدن آن می شود) ، این نرم افزار به مشکل بر نمی خورد و با تشخیص این استثنائات آن ها را نادیده می گیرد. این عمل باعث می شود که سیستم شما قفل نکند و با مواجه شدن با اینگونه ارور ها ناپایدار نشود و پایداری سیستم شما را تضمین می کند.
اگر ویندوز خود را بروزرسانی کنید این نرم افزار فایل های جدید دریافت شده را تشخیص می دهد و تغییرات مورد نظر (برای تغییر چهره) را بصورت خودکار اعمال می کند ، این کار از کاهش سرعت جلوگیری می کند چون کل فایل ها از نو تغییر نخواهند کرد.
در نهایت اگر شما از کار این نرم افزار راضی نبودید، حذف کننده ی این نرم افزار تضمین می کند که بعد از حذف این نرم افزار بدون هیچ مشکلی به ویندوز (ظاهر) قبلی خود برگردید و با هیچ مشکلی مواجه نشوید ، چون این نرم افزار هنگام نصب پشتبان گیری کاملی از فایل های اصلی ویندوز انجام می دهد.
http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/2/vista/vista.jpg
قابلیت های کلیدی نرم افزار VistaMizer 3.1.0.0:
- ظاهری کاملا شبیه ویندوز ویستا سازگار با ویندوزهای Server 2003 , MCE , XP
- شفافیت منو ها در حد قایل قبول مخصوصا منوی استارت
- تعویض ظاهر فایل های سیستم عامل
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- بالا بردن کیفیت نمایش تصاویر بصورت اتوماتیک
- سفارشی بودن تعویض ظاهر قسمت های مختلف
- اضافه کردن وصله های ویندوز
- تغییر آیکون های ویندوز و تبدیل آن به ویندوز ویستا با بالاترین کیفیت
- پشتیبان گیری از فایل های سیستم عاملتان در هنگان نصب
- تغییر ظاهر فایل های جدید گرفته شده بعد از هربار بروزرسانی
- امکان جستجوی برنامه ها در منوی استارت
- عوض شدن منوی استارت و تبدیل آن به استارت منوی ویستا بصورت بسیار زیبا
- برگرداندن ظاهر قبلی سیستم بصورت کامل بعد از حذف شدن نرم افزار
- تغییر صفحه Login و Logout ویندوز ایکس پی و تغییر بوت اسکرین به ویندوز ویستا
- اضافه کردن پس زمینه های زیبای ویندوز ویستا
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/0/Rainmeter%201.5%20Rev%20340%20+%20Skins%20and%20Themes/Rainmeter%201.5%20Rev%20340%20%20Skins%20and%20Themes.jpg

با وجود این‌که ویندوز۷ از نظر زیبایی، نسخه کامل شده ویندوز ویستا به‌حساب می‌آید، اما در مقایسه با ایده‌هایی که می‌توان برای زیبایی یک رابط کاربری سیستم عامل داد، حرف زیادی برای گفتن ندارد. رینمیتر(Rainmeter)، نرم‌افزاری است که روی ویندوز شما نصب می‌شود و ظاهر زیبایی به آن خواهد داد. تنها کافی است این نرم‌افزار را نصب کنید و از صدها قالب زیبای این نرم‌افزار استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Automatic%20Wallpaper%20Changer%20v4.8.2/Automatic%20Wallpaper%20Changer%20v4.8.2www.lxl.ir.jpg

یکی از مواردی که در ویندوز همیشه خسته کننده بوده است محیط دسکتاپ یا میز کار است که همیشه یکنواخت است و پس از مدتی باعث خستگی کاربر خواهد شد اما می توان با ترفند های ساده ای کمی این حالت ایستا و ساده دسکتاپ را به محیطی پویاتر تغییر داد ؛ با نرم افزاری به نام Automatic Wallpaper Changer نام دارد و با استفاده از مدتی زمانی که کاربر برای آن تعیین می کند پس زمینه های میزکار را تغییر می دهد. این نرم افزار مفید که حجم مناسبی هم دارد به راحتی قابل استفاده و برروی تمامی نسخه های ویندوز هم قابل نصب و اجرا است.
مدت زمان چرخش تصاویر برای ماندن در دسکتاپ به عنوان پس زمینه در اختیار کاربر بوده و می تواند بین چند ثانیه تا چند ساعت در چرخش باشد. امکانات نرم افزار بسیار جالب تر این هاست چرا که پس از سپری شدن زمان تصاویر ، تصویر بعدی به صورت کاملا متحرک و همراه با افکتی زیبا جایگزین تصویر قبلی خواهد شد ؛ دقیقا شبیه به اسلایدشو های که کاربران با نرم افزارهای مختلف پدید می آورند. امکانات مختلف و زیادی برای نرم افزار Automatic Wallpaper Changer در نظر گرفته شده است که تنها کاربرانی می توانند آن را تجربه کنند که نسخه کامل این ابزار را دانلود کرده و پس از نصب به آن ویژگی ها دست پیدا کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Automatic Wallpaper Changer v4.8.2 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- تغییر تصاویر پس زمینه به صورت کاملا خودکار
- امکان مدیریت زمان تعویض عکس ها
- تغییر تصاویر به همراه افکت های زیبا و جذاب
- سازگار با فرمت های مختلف برای تصاویر
- سازگار با کیفیت ها و اندازه های مختلف برای تصاویر
- امکان انتخاب تعداد نامحدود تصویر برای جابه جایی در پس زمینه
- قابلیت قرار فریم برای تصاویر
- امکان قرار دادن تصویر بعدی در یکی از قسمت های پس زمینه
- قابلیت استفاده در سیستم چند مانیتوره
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Acme%20Photo%20ScreenSaver%20Maker%20v3.21/Acme%20Photo%20ScreenSaver%20Maker%20v3.21_www.lxl.ir.jpg

نرم افزاری که قرار است با آن آشنا شوید ابزاریست بسیار ساده و کم حجم که قابلیت ساخت اسکرین سیورهای ساده اما جذاب را به کاربرانش می دهد. این ابزار که Acme Photo ScreenSaver Maker نام دارد با کنار هم قرار دادن تصاویر منتخب کاربر و اضافه نمودن انواع افکت ها می تواند اسکرین سیورهایی جذاب را پدید آورد. اضافه نمودن موزیک های موزون و هماهنگ با تصاویر هم نقش مهمی را در جذاب تر شدن کار ایفا می کند، استفاده بسیار آسان از این نرم افزار ساده اما کارآمد نکته بسیار مهمی است که کاربران مبتدی هم می توانند از این ابزار بهره ببرند. سازگاری با فرمت های مختلف در تصاویر و همچنین موزیک ها برای استفاده از آن ها در اسکرین سیور طراحی شده، به همراه ۴۰ افکت برای حرکت تصاویر، امکان خصوصی سازی اسکرین سیور، امکان قرار دادن آیکن خاص برای خروجی و موارد دیگر از جمله مهم ترین قابلیت های نرم افزار Acme Photo ScreenSaver Maker محسوب می شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Acme Photo ScreenSaver Maker v3.21 :
- استفاده آسان از نرم افزار
- حجم پائین و سرعت بالای نرم افزار
- سازگار با فرمت های مختلف صوتی و تصویری
- وجود بیش از ۴۰ افکت معمولی
- وجود بیش از ۱۰ افکت داینامیک
- امکان قرار دادن آیکن و لوگو شخصی برای اسکرین سیور
- قابلیت انتخاب پس زمینه دلخواه برای هر تصویر
- امکان هماهنگ کردن حرکت تصویر به صورت انتخابی یا Random
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان